Rabu, 18 Ogos 2010

Kemensah + Grand Seasons + Kenduri BFF

Saturdey yang paling kibot dlm hidup, nak tolak kiri tak boleh tapi..... (mgkin boleh tp x sedap pulak), mahu ditolak yang depan.. KAU my BFF, kalau KANAK.... Sorry to say lah aku nak tolakkan... bukan pasal lagi best dari yang lain, keluarga aku adalah segalanya bagi aku, nottah.. dan akhirnya semua aku join. baik tak aku? Yang kiri ni, asal kau nak jugak tarikh 2.. Emo aku sekejap..


Kanan family aku, itu adalah perkara yang paling wajib cuma tidak sewajib yang lainnya..  07 ogos 2010, bukan je pasal anniversary my close sister Mimi. Tapi pasal rancangan yang dah dirancang berapat yang tak berapa nak lama :) and dah plan nak sambut 2 birthday boy, anak adik aku dgn kaklang, Mohammad Syafiq Syahmi 1 thn, dgn birthday Mohammad Raizzudin 8 thn.. 

Kalau ditanya apa yang best, tak tercakap :D cuma tahun pertama kami bergathering tanpa kaklong and kakngah, kaklong sarat mengandung. lagipun dia menetap di perak, perak bukan alasan cuma 2 lah dia.... kakngah, Out Station, dia kata kalau tak pergi company tu bungkus.. suka2 je kan... dan kakngah, tetap hantar askar2 dia 4org.. 


Syukur alhamdulillah kedua2 majlis Gathering Mohammad Noor Saleh & Ramlee Adam, berlangsung dengan lancarnya walaupun kami terpaksa mengejar masa, apa yang penting kerja sama.. hehe... yang penting aku jaga hati keduanya.. pagi d kemensah, tghri d grand seasons, dan sebelah mlmnya kami berada d majlis kesyukuran rumah membe.. makan + makan + makan = hilang diet aku hari 2.. yang penting aku jaga hati mereka..

 Kemensah
09:00 - 11:30am

 Mak Mertua yang sediakan, dan aku datang untuk MAKAM. Nasib baik LAKSA.... 
LAKSA dan AKU adalah BFF jugak :p


ini baru aku yang buat, amacam boleh jual X? uhuhu


Ini yang aku dapat kongsikan.. sebab tak ada mood, aku ingat family aku je taim 2.. kejam X, tak kot, kan :D

 Grand Seasons Time
 12:00 - 04:00pm
simple tapi menarik~

Cupcake dari aku ~

Kek dari adik untuk anak dia~

Last minute baru nak bungkus, hadiah dr maksu. Yang bungkus pulak, ibu kpd birthday boy~

birthdat boy, anak ke2 shida~ 
pantang tgk camera, sengehhhh memanjang.

yaya & izal~
pun sama pantang kalau org kata 'cepat2 amk gmbr', confirm macam2 aksi dorg ni..


Diana Rashid ( cucu sulong/minah camera )~
dy ni bukan pantang lagi @ dgn kata lain kamistry 'btl ke ejaanNya' hihi, d mana ada camera d situ ada dy.. ibarat nk cari diana, carilah camera atau sebaliknya.. tak caya, saksikanlah picture yg seterusnya...

nard (last) - kaklang (no 3) - aku (no 5)- diana (anak kakngah)- shida (adik no6)
kaklang (org kata kembar aku, ye ke, sama ke) tp aku baik skek kot..

my mom - 
diana~ pandai dia kipas mak aku..

diana - syafiq
( dia lagi )

1

2

3
* ikutkan byk lagi pic dia tp rasanye klu letak pic dia je, da bukan blog aku la rasanye kan, hehe.. apepun dia adalah ank buah aku yang paling aku sayang... Umur dah 17thn...

baby (no 3, ank kakngah) dan aku

ini jelah yg dapat aku kongsikan, penat nak upload.. kalau aku rajin aku + lagi ye...sekian...

Tiada ulasan:

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts