Rabu, 22 September 2010

♥ Bila Aku Rindu Senja

tidakkk... tidaaaaaaaakkk jiwa kacau lagi, sawan kembali... rindu dia, boleh ke?


Dia yang kini jauh di perantauan.. 
US ooh US
kau pernah pesan 
"andai rindukan saya lihatlah mentari senja, kerna disitu ada saya"

6:02pm

mentari hampir menyembah bumi..

awak hampir hilang dari saya, percayalah sejauh mana awak berada saya tetap menunggu awak, sayang saya memg milik awak... kini dan selamanya..

 walau awak dah hilang, saya percaya disebalik cahaya mentari itu, kerna ia memaparkan betapa indahnya jika saya masih terus menyayangi awak... terima kasih wak...


terima kasih sekali lagi wak, sbb yakinkan saya akan cinta yang satu... Walaupun cinta itu bukan milik kita, apakan daya kita merancang tuhan yang tentukan siapa jodoh saya.. bukan niat nak dustakan janji.. antara cinta dan keluarga saya terpaksa memilih 1..

Tiada ulasan:

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts