Sabtu, 14 Februari 2009

Anda Mungkin Muntah Hijau,Jika Baca Entry Ini, hehe


Ini hanyalah luahan dari hati kecil Ayesha yang tengah meroyan, kalau nak baca silakan, sebab Ayesha tak mampu nak halang. Lagipun tak tahu dimana mahu ku luarkan rasa hati ini
*******************************************

Untuk awak yang saya panggil 'Awak', 2minggu sudah berlalu saya kehilangan jejak awak. Tak terdaya saya nak menanggung segala rasa, TAHU TAK!! Saya binggung, bonggok, menyesal dan segala2 yang pelik2. Dekat mana lagi, saya nak cari awak. Kali pertama sejak 6tahun, saya hilang jejak awak.

Awak, semalam saya datang lagi tempat ni, dahlah sorang2. Dari subuh sampai ke subuh, hujan panas jangan ceritalah, kan. Saya masih lagi setia mencari dan menunggu awak disini, tempat kita.

Pagi tadi, saya call ma tanya pasal awak. Tapi ma kata awak tak balik kg, ma sendiri cari awak. Ma pesan, kalau jumpa awak suruh bagi tahu. DAMMMM, ambil sebiji. Malunya saya, mana nak sorong tak tahu dah.. Nasihat ma, yang kuatkan saya sekarang ni. *Nak nagis, nak menjerit, nak report polis, report kadi boleh tak? Kerja tak pergi, kelas awak ponteng, bukit tak ada, kat kg pun tak ada, kat MC'D kita, pun tak ada. Mana lagi saya nak cari awak.

Tengahari tadi, kawan awak call saya. 'ayesha, dapat tak cari ............., kitorang call dia tak jawap, kalau angkatpun dia senyappppp seribu bahasa, mesej tak balas' sekali lagi dammmmm kebbabbOOO. :'(

Awak, tolong jangan hukum saya macam ini. 'Awak belajar dari mana eak, biasa ye... takmoh2' itu kata2 yang awak selalu ckp bila geram dengan saya.. hihi, :'(

Awak tolonglah balik, saya betul2 rindu dengan semuanya.. Sayakan, geram sebenarnya dengan awak ni, walaupun saya yang bersalah. Awak jugak yang cakap... 'jangan tolak pilihan mereka!' tapi kenapa awak buat saya tersepit dan terhimpit macam ni... Andai saya tahu, jujur takkan saya terima nasihat awak yang berbakol, bakol bakol tu........ geram tahu tak!!!!

Okey macam ni, saya bukan mengalah sebelum saya kalah tapi kalau ini yang awak nak, biarkan saya menari denagn rentak awak dan selagi saya masih bernafas.......... eaaaaahhhh, dahlah wak... tisu dah berkotak2 ni... :'(

Awak tahu kelemahan sayakan, barang2 awak yang buat saya lagi tak bisa nak tipu diri saya sendiri..... Bilik saya, penuh barang2 yang awak bagi. Nak balik rumah buat saya tak sanggup, Rindunya kat awak, rindu nak dengar suara awak, rindu nak tengok awak sakat saya, rindu nak tengok awak gelak bila buat saya sakit hati... Nak nagis lagi ni wak!!!!!!

Dulu awak selalu cakap "SAYA AKAN ADA UNTUK AWAK, WALAU DALAM KEADAAN APA SEKALIPUN.. Anytime sebut je nama, ada je untuk saya' WALAUPUN KITA TANPA RESTU, SAYA TETAP SETIA MENANTI AWAK...  Bueakkkkkkkkkk ~

awak tak nak datang sini ke? :)


 4.59pm : bukit langat

Tiada ulasan:

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts