Khamis, 10 Februari 2011

~ Blur perangkap Tergamam

..SESI LEPAS GERAM..

...AKHIRNYA TERJAWAP SUDAH, SAMPAI HATI KAN...
-
-
Mesej tak pernah reply, fOn asyik Off dan sebelum saya serabut tahan sincan, mencari awak yang hilang entah ke mana, terus i call mama... bijakkan, okey senyum skek. hehe...

tapi inilah berita paling sawan unta yang saya dengar, 'ayesha tak tahu ke?' kan DIA terima tawaran kijO tu. Syukur alhamdulillah, awak makin maju. Cuma dulu janji tOk bOh tinggalkan kawe sOre kat sini, ngapO mu gi U.S tOk kecek kat kawe dulu. JAHATTT.. Benaran ke awOk terasa hati, hOk kawe kecek last day, betul apa.. tak dOq salO manO2..

- ngapO akhir ni, kuak ngajOk?
- ngapO gi sanO tOk kecek dulu?
- ngapO mara benaran kat kawe, kawe salO hOk manO?

...AWAK...
..awak selalu cakap, kalau rindu lihat lautan dan mentari kerna saya ada di hujung sana..
..akhirnya ini jawapan pada merapu awak last year..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Genab tiga minggu awak hilang, tiada berita dari U.S saya terima, wahai my bObOy frend.. majuk 'mcm perempuan' kikikih, tp mama kata u sihat, alhamdulillah...

kejammmmmmmmmmmm

Kini lautan yang memisahkan kita berdua, hOpe lautan jugak tidak memisahkan persahabatan kita. Saya tunggu awak pulang.. :p


SORRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY wakkkkkk

2 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

hukhukhuk..so cweettt...sabar menanti ye dik =)

AyeshaRamlee berkata...

uhuhuhu, so sad.. sampai hati dia kan, hhehehe.. tapi kak, mamat ni majuk macam gegel.. ahakz

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts