Selasa, 8 Februari 2011

~ CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Salam Blogger...

tetiba rasa semangat yang sumangat sangat,ehehe sbb pestime nak masuk CONTEST mentes ni kan.. selalunya asyik tgk & baca je.. Gara-gara klik punya klik, Now tiba masanya kawe nak masuk kalau tak menang takpe kot (walaupun dalam hati nak menang, uhuhu). pagi tadilah my bibih ckp, mgadap leptop kalau dapat hasil takpe jugak, aahhh tidak.... bakar line nampak..

sebelum aku mulakan semuanya, nak thanz tu kat pemilik blogger sbb buat aku tetarik lagi menarik nak join.. bukan sbb hadiah tp tengok banner teringat kat kengkawan aku yang entah mana menghilang. Perkenalkan Siti Fatimah (si gadis bermata coklat!) empunya contest..

saya ni sebenar tak reti sangat, tak paham.. ni pun main buat2 paham je.. hehhe

-
-
-
-
-
-
-
-

1. okey macam biasa korang kena jadi follower blog ini
= Akak follower yang ke 1497

2. letakkan banner contest ini kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ini
= Sudah, tengok kat sebalah kanan. Amacam cun kan.. hehe

3. buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100?
= Kalau saya menang, saya nak pergi melancong.. ehehe, insyaallah amin..


4. tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !

5. tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011
= Syukur masih sempat, ada lagi 3 mggu sebelum tamat

SEKIAN.. tapi dengan harapan nak menang..

p/S: Agak2 dapat kredit tak dari siti.... :)

2 ulasan:

siti fatimah berkata...

salam , hye :) terima kasih sebab join ya .good luck :)

b l O g g e r g i r l berkata...

@siti fatimah thankz sebab anjurkan..

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts