Sabtu, 5 Mac 2011

~ Aye Udah Dapat, Korang Dapat ke?

Saya tak tahu nak cerita macam mana + aku tak kisahlah kalau korang nak kata aku POYOZ ke, "lah, baru banyak tu da bising", yang penting baca entry aku je dah cukup untuk menyemangatkan korang kot, walaupun mcm kasar je bunyikan... =D 



Walaupun baru RM0.20, tapi cer korang fikir sejenak. Mana ada orang senang2 nak bagi duitkan so apa tunggu lagi, mooh kita serang churpchurp

+


walaupun baru RMo.28 sen, at least ada jugak dari korang yang berblog kosong je kan.. sekali lagi mooh serang heartbeat pulak..

Serious, aku baru je daftar churpchurp and heartbeat. Tak sampai 27tahun, udah dapat pulangannya.. Jadi apa tunggu lagi. "ini Serius, ada duit dalam bahaya di ........"


( kalau tak tahu mcm mana nak daftar, sila tanya aye. kan ku ajar padamu.. :d )

8 ulasan:

AiDa AzRyN berkata...

owh.. aida join churchurp.. bru bpe hengget je.. huhu.. bila tah nk dapat beriban2.. XD

Blogger Girl berkata...

@AiDa AzRyN aida, kalau da sampai beribu riban, jgn lupa open table, warung mamak pun oklah... =D

niesz berkata...

jom serang ramai2 ..hehehe..syok bile smbil berblog ni ley dapat earnings kan..

Blogger Girl berkata...

@niesz itulah memang bestkan, mcm tak caya je.. tp alhamdulillah gaklah.. =D

MRS NAZRI berkata...

aku nk gak..wpon 28 sen..ha6...

^^nu[dd]yra^^ berkata...

hahahaha...dd pon buat entri camnih bl tabung nuffnang dd da bergerak...25 sen jer pon ....tp sgt excited ok ! btol la tuh saper nak bg duit free2 gtu jer kan....hehe

http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/03/lalalalatabung-nuffnang-sayer-dah.html

Blogger Girl berkata...

@MRS NAZRI Qiss sonokkan, jom kita click bersama.. hehehe

Blogger Girl berkata...

@^^nu[dd]yra^^ nuffnang tu mcm ne nak dapat eak, da lama daftar.. tp tk dapat apepun

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts