Selasa, 8 Mac 2011

~ Everything About Me!!!!


Tanggal 15 julai 1984 jam 10:04am, Lahirnya puteri ke-5 hasil lOving cOuple en.Ramlee & pn.Ah Chik. Oleh disebabkan ketika itu saya terlalu sweet perangkap cOmelz maka diberi nama
Siti Aishah...

If yang kenal saya di alam cyber @ tak berapa cyber, still wajib panggil nama 'ayesha'. Macam mana nak sebut? Ai... sha, ha lebih kuranglah.. tapi aku bukan aisah '50sen, 50sen'...

Sememangnya saya lahir dan dibesarkan sehingga sebesar ini di sini 'Kuala Lumpur', tanah tumpah DARAH-ku. Dari tahun 1984 - 2011, maknanya sweet seven teen macam 2lah. ha3... Satu lagi, bab selek belok jalan kumpOh ni, kOrang tanya aku. cOnfirm tak tahu cuma bagi masa untuk aku search kat google-lah kan..ooho

Suatu ketika dulu, saya pernah merantau @ dengan kata lain kembar kepada sambung belajar lepas SPM kat Perlis & Penang, 3tahun cheq bertepek kat negara negeri Orang. Besar kemungkinan cheq pandaikan!! (tak sambungkan aku memang pandai) ha6, ada rupa angkOh tak? okey2, sOrry2.. he2, mengenangkan jiwa masih kacau. cheq Up lagi 2 tahun kat Pahang Skills DevelOpment Centre. Kiranya kat sini-lah hati yang luka terubat kembali, setelah 4tahun "ku pendamkan rasa hati yang mencintaiNya" ooceeh

Lagi ..... (nanti sambung) :d


p/s: kalau ada yang nak tahulah.. (dalam hati 'berharap') ha5



2 ulasan:

AiDa AzRyN berkata...

anda kena tag! ;D
http://sayangteddymuchuk.blogspot.com/

b l O g g e r g i r l berkata...

@AiDa AzRyN alahai, mekasih ye

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts