Khamis, 31 Mac 2011

~ Kerana Cadbery Aku Update

Selamat pagi semua, agak lama saya tak berblog sebuk menYiapkan belog bisnes tupperware untuk cik ShiDAh.. Kalau dah siap nanti saya share link ye..

Kembali ke tajuk entry, smlm en ashben bagi saya chocolate. Sy tanye kenapa, dia ckp i luv u.. sambil tersenyum bangga sy kata 'ke sbb sabtu u kerja?' betul pun, maka plan ke Desa Water Park cancel. Dlm hati masih mengharap, lagipun udah lama kepinggin pi sana. Ooh coklat kau memang menyejukkan hati KU..


plastik chocolate design baru ke?, ke saya yang lama tak makan chocolate..

* bermula kembali sejarah pujuk memujuk dgn chocolate setelah hilang hampir bertahun dlu.. :)
Siap dengan reben, tak boleh bla sungguh lah..

2 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

tuh la...cadberi flaver baru ker tuh?lalalala~

b l O g g e r g i r l berkata...

@^^nu[dd]yra^^ ia lah, yang baru rasanya.. cz cepat lembik.. tak mcm yang dulu 2.. dlm ada krim coklat

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts