Ahad, 27 Mac 2011

~ T O L O N G Betulkan Apa Yang Di Kata S A L A H!!!


(click utk tumbesaran)

Sebelum saya mulakan segalanya, ingin saya ulangi tajuk title malam ini.. "Tolong betulkan apa yang di kata salah!!".

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua kawan2 yang saya sayangi, tak kira di mana sahaja anda berada dan di harap saudara/saudari sihat2 hendaknya..

Hari sabtu malam minggu sedang saya berfesbuk tiba2 terperasan kata2 mukadimah kat atas 2.. Saya minta tolong semua, bagi tahu saya apa yang salahnya pada mesej2 yang di hantar.. Saya bukan tak pandai, tapi hanya minta pandangan dari pihak kawan2..

Wassalam...

6 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

blur plak bacer entri nih....tp yg sy perasan salah tuh ejaan alfatimah tuh...patutnyer alfatihah....biaserla tuh kalo taip kkdg slh eja...tak tahu la plak kl ader yg bniat mlawak plak di situ~

b l O g g e r g i r l berkata...

@^^nu[dd]yra^^ sebenarnya si A salah eja, then si B mahu betulkan tapi salah taip (al fatiah), datang pulak si C perasan yang keduanya salah eja.. C tego, tibe2 si D kata A,B dan C main2kan al fatihah, itu yg nak tanya pendapat..

pijan jr berkata...

si D tu x bce komen dari awal smpe abih tu..... laen kali nk masok beri salam..... assalamualaikum.... huhu

^^nu[dd]yra^^ berkata...

btol2 ...lenkali kalo nak bg komen kna bacer dari awal dulu~

b l O g g e r g i r l berkata...

@pijan jr Waalaikumsalam.. betul2

b l O g g e r g i r l berkata...

@^^nu[dd]yra^^ bermakna memang sah, budak pejabat adik sy tu tak betul...

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts