Selasa, 22 Mac 2011

Wahai En. Nuffnang DAN Rakan Taulan...

bukan lepas geram cuma nak bertanya, kepada siapa yang tahu akan jawapan kukuh..


PersoalanNya, macam mana nak dapatkan Pendapatan - Jumlah Semasa 2 ye.. sy bukan berharap tapi kalau masih kosong jugak lebih baik delete je, atleast kurang sikit beban belog ni.. uuhhhh ayat, kasar kan ;p amponnnn.. :)

T O L O N G S A Y A

4 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

kena ada org click iklan awak dik..
baru ada duit msk..tp xleh suka2 click..nnt nuffnang dpt detect..

yg akak tau la..kalau dapat BE lg tinggi kite akan dpt.. =)

b l O g g e r g i r l berkata...

@??P.i.n.K.y MoMMa?? ye ke kak, mekasih eak... cz ikutkan nuffnang dah lama dah, daftar..

Sheda Argos berkata...

heeeeeee kite pun x pham cmner huhuhuhu hertbeat leh dpt pulangan kewwww.. adoi blur pasal iklan2 nih..

b l O g g e r g i r l berkata...

@Sheda Argos betul lew tu, heart ngn churp sat je dapat pulangan..

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts