Ahad, 17 April 2011

Aku dipoligamikan.. Salah aku atau ketentuan...

Salam ceria kepada semua pembaca ayesha..

Alahai perempuan, lelaki bukan seorang dan kau pun tahukan, perempuan memang ramai. Maka fikir2kan lah, cuma bukan bermakna aku setuju sesi poligami.

Tapi mana minah 2 dapat no. aku?
Bila pulak aku kacau balak dia?
Bila aku mesej?
Bila aku keluar dating?
Bila aku men2kan ashben aku?
Bila, Bila dan Bila......

Hello girl, aku kenal ashben aku 6tahun dah.. bermakna selama 27tahun aku disepupukan dengan dia, bila masa aku ada masa nak kenal dengan boy kau 2, cuma nak tanya ni.. HENSEM tak boy kau, ada mcm ROSYAM NOR Ke? satu lagi, ex boy aku udah nikahlah woiiii, aku kenal wife dia.. so bila ni? syedihhh lew u nie..

6 ulasan:

Berry :) berkata...

siang, nice blog, follow me,and like, add my facebook boleh juga,makasih sahabatku

NaDiA berkata...

wahhhhhhh, coyok lew.. ada peminat misteri sebenarnya ni :p

jasman berkata...

Sabar je la...

A y e s h a Ramlee berkata...

@Berry :) hye berry, terima kasih ya, salam kenalan dari malaysia..

A y e s h a Ramlee berkata...

@NaDiA coyok le ni, tak de mknanya... coyok... cehh

A y e s h a Ramlee berkata...

@jasman sabar separuh dari iman, hehehe.. enrty kena gempak.. haha

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts