Khamis, 21 April 2011

Award dari kak Ariezah


Here are rules to abide accepting this award :

1. Post linking back to the person that gave you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 recently discovered blogs
4. Drop them a note and tell them about it

"inilah pentingnya english education baq kata Ucop Wilcha"
'Biar aku perjelaskan. ;p, diingatkan aku melayu kacukan cina bukan melayu english'

Di sini ialah peraturan-peraturan mematuhi menerima anugerah ini:

1. Menghubungkan kembali mereka yang memberi anda anugerah
2. Berkongsi 7 perkara tentang diri anda
3. Menganugerahkan 15 blog yang baru ditemui
4. Beri tahu mereka mengenainya

dan untuk itu, sekarang aku jawap je...

1- Lihatlah dunia, cehhh.. Anugerah ini aku perolehi dari UMMI ARIEZAH, dan terima kasih sebab yakin dengan Ayesha Ramlee..

2- Malulah nak share, saya hanya manusia biasa yang masih berbijak dibumi nyata. Tapi untuk memenuhi syarat, i try... :)

>> Lahir pada 15 July 1984 'sbb bagi tahu' ehemmm.. di Hospital Besar Kuala Lumpur. Anak kepada En Ramlee dan Pn Ah chik, merupakan puteri ke 5 dari 7 orang puteri yang berasal dari Melaka Bandaraya bersejarah.

>> Isteri kepada En Azrie, kami duapupu tau 'JOdoH okey'.. walaupun pada awalnya kami tidak bertego sape, aleh2 dijodohkan.. dah di pinang, nikah aje.. hahahha, open nau aku ni.. ahakz.

>> Pernah menetap di Perlis, Penang, dan Kuantan krn mencari sedikit ilmu duniawi. Saya juga pernah cuma2 menetap di Melaka bersama2 my parents coz daddy di tugaskan kesana, tapi jujur cakap berada di tempat mereka tidak sama berada di Kuala Lumpur 'bunyi mcm sosiaalllkan, TIDAKkkkk dan akhirnya kembali ke tanah tumpah darahku. MERDEKA..

>> Bekerja dalam bidang yang tidak tersenarai diantara 3 cita2 saya, tapi bila diberi kepercayaan dan memiliki jawatan yang agak WOW, maka kuteruskan jua.. 'bukan manager tapi finance (malu nak cerita lebih, hhahaha) Alhamdulillah, rezeki aku dibidang ini. (motif, bukan semua cita2 mampu kita gapai walaupun kita layak ke arah sana)

>> 'nak cerita ape lagi  ni' ....................................................
ha, saya tak sombong tapi kenapa staff saya kata saya sombong, ashben sayapun mulanya kata saya sombong dan ditambah yakin bila budak2 Office kata saya sombong plus garang. hello, mana adalah. Udah mereka buat silap mestilah marah kauuu2.. hehehe, bukan apa 'sebelum saya kena marah so marah mereka dulu' BIJAK bukan.. *saya tidak suka bercakap dalam due bahasa dgn staff saya... lagipun saya masih belajar menjadi omputih... malu nokz kalau salah, coihhhh..

>> Saya kacukan cina sebelah emak dan singapura sebelah abah. 'cop abah saya pun kira kacukan jugak bukan' twing2.

>> DAN 7, nanti ayesha fikirkan ye.. Almaklumlah saya ni kan manusia biasa, tak ada apa yang istimewa untuk tatapan kamu semua, waahhh lawehhhh.... Lagipun pada asalnya belog ini ditubuhkan deq kerana melepas geram angkara cinta tidak kesampaian, so sad..

3- Mereka adalah :-
- Untuk mereka yang baca entry ni

4- BERSEDIA SEKARANG.. chillll

6 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

thank u ayesha =)....sok cik dd masukkan entri yer...nak tdo da nih..nite =)

A y e s h a Ramlee berkata...

@^^nu[dd]yra^^ good night cikgu

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Terima kasih sudi abl award dr blog akk !!

A y e s h a Ramlee berkata...

@CT NoArIzAh ArIs sesama kak, cume penin nk nulis ape..

Chegu Zubir berkata...

perh....suka3....jom join segmen c.z cepat2.
Segmen Saya Suka Blog Saya....

A y e s h a Ramlee berkata...

@Chegu Zubir oky ayesha dtg bersama askar2, hehe

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts