Selasa, 5 April 2011

Dengan 50sen, Saya Beli Leptop Baru...

Mesti korang pernah tengok cerita Aisha 50sen kan, lakonan mantap Azien Irdawati dengan Dato' Jalaluddin Hassan, pasal CD REMY. Ha, ingat pun. Yang tak ingin, jgn makan semut lagi tp yang belum tgk nanti tengok2lah ye... sedih sehh..

Okehhh... Topik asal, Petang yang buat ayesha rasa separuh nak menjerit. Yelah, udah kepingin bangat mahu lihat hasilnya, so saje2 lah login 'dlm hati berkata kalau masih zirO, kan ku teruskan nawaitul ku itu, tapi alhamdulillah ada hasil jugak akhirnya, betul orang kata lama2 jadi bukit 'betul ke' ke sabar membawa kebahagian... Ke Nuffnang dengar suara hati Ayesha :D, apapun sekali lagi bebanyak terima kasih ya En. Nuffnang.. Bagi2lah lagi... baru boleh cakap i leeeeevvvvvyyu nuffnang.. kipas biau kuat ye, cik adik dan cik akak :)


Insyaallah maka akan tercapailah niat ayesha nak ganti computer yang di jahanan deq tangan sendiri..

bestkan, leptop Apple saya...

p/s : Alah kecohlah baru 50sen, gua 5juta tak bising pun.. "adha aqu kecah :p"

2 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

mesti hepi giller kan bl tabung nuffnang tuh dah gerak ;p

b l O g g e r g i r l berkata...

@^^nu[dd]yra^^ happy jugaklah, lgpun berbelog sejak awal tahun lepas.. tp tahun ni br dapat hasilnya... lebam menanti.. :) Alhamdulillah

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts