Jumaat, 15 April 2011

giveaway ujang9897

Cara dia buat entri mengandungi :

1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib)
- done


2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib) 
- syukur tak wajib 'hehe' sbb mana ada gambo yg sempoi, semuanya mcm cun je : bueakkkk: ahaz2

3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)
- taknak bebel yang lain2 cuma nak suhh click perangkap baca entry ini

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)
- 1) untuk NADIA
- 2) untuk semua yang baca enty ni..

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini
- beresss

* click gambar..

3 ulasan:

Ujang9897 berkata...

tQ ek join..=)

gd luck tau..hehe

senarai dah update..=)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Ujang9897 ok, nak g terjah sat.. hehe

solo molo berkata...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts