Khamis, 7 April 2011

Hasil Mengodam.. hehehe

Alhamdulillah, malam jumaat yang sangat best bagi yang sudah berkahwin @ malam yang best jugak untuk mereka yang lain, selalunya malam jumaat ayesha suka baca Yassin tapi bukan itu yang nak di ceritakan cuma ayesha nak kecoh sikit pasal header baru, hasil godam2 sendiri.. tahhhh daahhhhh.. any comment...

6 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

adik bile akak buka..x nampak muka kamu..
mcm besar kot sbb muka kt tepi skali..
ce adjust skit kebesaran header tu ;)

A y e s h a Ramlee berkata...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ itu lew kak, silap masukkan.. tak pasan yang mana satu.. skang da okley.. thankz kak

^^nu[dd]yra^^ berkata...

bestnyer dah ader header...kiter x buat2 pon lagi...btw, your header is simple but nice =)

A y e s h a Ramlee berkata...

@^^nu[dd]yra^^ alahai, baru belajar lagi leww, ni pun men pandai2 sendiri.. so kena up lagi... buat sendiri best jugak tau... :)

SyaKi||3r berkata...

oh.. ingat godam ape tadi.. godam header.. nice..

Ayesha Ramlee berkata...

@SyaKi||3r hehehe...

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts