Isnin, 11 April 2011

jom join bloglist frommetoyou


bloglish again, mooh kita.. Ayesha baru lepas join bloglish dari Chegu Zubir, jom join sama.. Tapikan jujur cakap entah lew, nama 2 berjaya membawa aku ke 12tahun dahulu, ketika masih dibangku sekolah.. 12tahun, makkaiii ketuaaan ke aku ni, tak lagi kot.. kan kan 

Taim 2 Ayesha from 4, [nama sekolah dirahsiakan untuk entry ini]. Cikgu max ckp 'sepanjang saya bercuti, kelas ni diganti dengan cikgu baru, sukalah 2.. cikgu lelaki lagi tau' saya ingat lagi cakap cikgu saya.. Masa 2kan, satu kelas tersenyum. Fuhh baru ada semangat nak belajar :p. Al maklum lew hampir 4tahun, cikgu max semua perempuan, lagi2 kiri kanan semuanya perempaun 'haiii, sesekali dapek cuci mato. Indah sehh' ahaz..

Tiba hari yang di janjikan, maakkkkk aiii... fuhhhhhhhhhhhhh berapa punya Ayesha tak bekenan plus tak ensem pun, upppz jahat moloot, aleh tp memangpun :p hahaha, ampon ciggu..

Punyalah bosan tahap gaban plus satupun aku tak faham, lagi panas hati merangkap geng molott mula serong sejak dia dengan tak machonya, campak buku aku kat lantai. Sebab salah hantar buku max. Taim 2 darah gua automatic naik beb, pahal plak nak campak. Buku ni bai, bagi ilmu satupun aku tak paham, kecoh lebih. 'ambil ko, mulot lancang aku berkata2'. Aku terus keluar kelas jumpa cikgu disiplan.. Padan muka dia, hahaha... Lagi best bila ramai yang sokong aku..

Entah manalah agaknya dia kan, tak lamapun kat sekolah aku.. Adakah dia masih bergelar Cikgu?
Agaknya kalau sekolah dulu macam sekarang, mahu aku pemes masuk paper. Selamba sound tepek..

moral of the story, bukan semua perempaun lembut.. hahhaa

Okey, kembali tajuk atas bloglish frommetoyou, aku tag

Done..


mekasih cikgu Faridah, jasa mu aku kenang.. max saya B4
 

2 ulasan:

Chegu Zubir berkata...

pergh,...boleh tahan nih..tkut la nak ajar ayesha cmnih...xpe c.z ajar budak2 prasekolah...hehehehehe

jom baca
Telur Di Malaysia Asli....DIJAMIN...

A y e s h a Ramlee berkata...

@Chegu Zubir :P, alah hai cekgu.. bukan ape, sesekali sekolah 2 d limpahi kaum lelaki teringin gak nk senyum meleret.. aleh2 hampeh perangai apa tah, hahah... jahat2... zaman sekolah semuanya nakal..

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts