Isnin, 25 April 2011

TUTORIAL : ID Followers [penting]

Kenapa PENTING? 
Mestilah penting, kalau tidak siap-siap je 'Twing-Twing' korang BW.

Sebelum aku share, aku nak 'say sorry dekat followers' yang belum aku singgah.. Saya bukan sombong, cehhh.. Cuma link kOme tak de..

"sebenarnya ramai followers saya, tak perasan mereka Xada apa yang saya nak cerita ni, hope lepas ni kalian buat sesuatu agar mereka jugak dapat membalas kunjungan kamu"

Gambar 1

Gambar 2

* beza bahagian Pautan.

Mari mulakan :
- klik gambar yang saya tunjukkan. (gambar kamu) sebelum 2, follow blog kamu sendiri dulu tau.

- klik Tetapan @ Settings

- klik yang saya bulatkan


- masukkan detail kamu dan tekan Add

 Siap..... Tapi kalau tak ada macam atas ini, korang ikut step dibawah ini pulak ye..


1. Setting

2. Edit Blogger Profile & nak lagi sempoi, padan tick google (kotak biru)

3. Isi apa yang dimahukan

4. Klik button Save

DONE...
WELCOME MY FOLLOWER'S

10 ulasan:

The Games Bingo berkata...

terima kasih dan jadi tau...

my FELT shop berkata...

memang sangat penting... terima kasih tau..

c@PtA!n a!Dz@M berkata...

thanks share . (",)

A y e s h a Ramlee berkata...

@The Games Bingo oraittt...

A y e s h a Ramlee berkata...

@my FELT shop sama2

A y e s h a Ramlee berkata...

@c@PtA!n a!Dz@M welcome

vanillagirls berkata...

tenkiu sgt sebab bagitau :)
sebab memang xperasan pon bnd tu..

A y e s h a Ramlee berkata...

@vanillagirls yang benda ni wajib tau.. heeheh

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din berkata...

akak nape link yang BACA JELAH SINI page no found?/

Ayesha Ramlee berkata...

@Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din 2lah wan dia da delete pulak entry tu.. terdelete.....

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts