Khamis, 21 April 2011

Saya Sudah Mengandung, Alhamdulillah..

tinggal lagi sejam untuk ditinggalkan oleh malam jumaat perangkap malam keliwon tp saya masih sendiri dirumah seperti menanti apa yang tak pasti, cehhh.. bunyi sedihkan, tapi tak sbb saya happy dapat berbelog dengan tenang ditambah esok masuk Office lepas semayang jumaat.. Kerna big bos udah jadi small, he3.. suka suki

okeh kembali ke asal, sedang saya ber GUA.. tertiba2 TERbaca : Krisdayanti Hamil 4 Bulan, uik.. ahh bukan ke 'tetttttttttttttt', alhamdulillah rezeki dia dan bila rezeki kami.. Mari tingkatkan usaha di malam2 berikutnya.. jeng jeng jeng..

8 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

mlm2 jemaat sempat lg bergosip cik yah oiii huhu~

^^nu[dd]yra^^ berkata...

hahahahha.......amboi2 nih apersal dua2 tak tdo lg nih ;p

fdzurita berkata...

adoiiiii..ingat ayesha yg ngandung.. suspen jek..

NaDiA berkata...

cehhh, ia2 lah ingat da ngandung.. hehehe.. usaha tangga kejayaan..

A y e s h a Ramlee berkata...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ sebelum menanti ngantuk kita bergosip lulu...

A y e s h a Ramlee berkata...

@^^nu[dd]yra^^ biaselew, untuk kami yang udah nikah ni, menikmati mlm jumaat... cehhh

A y e s h a Ramlee berkata...

@fdzurita kalau ayesha ngndung, bukan je bg tahu kat belog tp siap pukul canang tau...

A y e s h a Ramlee berkata...

@NaDiA letih guna tangga, ingat nk pakai lif tp dosa2... hihi

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts