Jumaat, 22 April 2011

segmen : Blogger dan Handphone

Thank to you cekgu zubir kerna mengajak ayesha bersama menjoinkan diri Segmen Saya Suka Blog Saya....  tapi biasalah, ayesha kalau dah membebel mesti simpang2 dulu.. Cuma nak cakap, hari ini ulang tahun kelahiran akak saya no 4 utk yg ke31.. kalau dia dah 31 bermakna aku 27tahun.. ooh sungguh berusia aku lupanya..
untuk pengetahuan semua yang udah tahu atau tidak tahu, segmen yang bertepek kat entry kali ini bukan memaang jauh larinya dengan segmen yang di tag, cume tetap segmen, Blogger dan Handphone.. marilah melihat apa yang aku punya..

hp pertama yang diberi oleh encik ashben ketika mengediq gi beli handbag kecik cenonet dengan alasan malas nak bawa brg banyak2, alasan bagus bukan. sebenarnya bag 2 memg tengah pemes..

Motorola L6, walaupun kini sudah berusia 5tahun. ia masih kekal dengan saya, tidak pernah rosak.. sedangkan sebelum ini, bpuluh hp yg saya guna. semuanya jahanam..

Abah : Akak cakap kat abah, hp apa yang akak guna tak rosak.
Saya : Twing2, amik sekali.. hehehe (relax sebelum jawap, saya gelak dulu). ada Motorola.
Abah : Itu takut Rosak.

helllooo, cehhhh...
betulpun cakap abah, tak tahulah kenapa eak. asal kat tangan saya mesti rosak.. hehehe

hp utk no mengediq ada 2, yang kat atas tu saya guna no family..

untuk celcom  

Sony Ericsson 960i

yang dibeli ketika emo mencari baju raya tahun lepas di Masjid India, udah beli menyesal pun ada.. ikut hati tak nak pakai sebab harganya Omakkk aiii, tp bila tengok kak EJA guna, itu yg saya mengediq sekali lagi, guna jelah.. itupun sudah tahap2 nak nazak kot.. hihi

ini no 019 39 55_ __


NOKIA X3

yang terbaru ashben saya bagi, baru 3bulan. angkara memujuk plus bodek

017 663 8_ __


Kalau dihitung hp yang ada dalam lemari banyak. walaupun rosak saya takpernah buang.. sekian..

 aku yang ganas dengan HP, tp hp blackberry pun saya pernah guna dan kini sudah jahanam. menjadi mangsa balik...

kalau mahu gediq macam saya, click sini buleh JOIN

2 ulasan:

Aida Azryn berkata...

try guna iphone 4 pulak.. cambest je hp tu..

A y e s h a Ramlee berkata...

@Aida Azryn yang ada tu pun ashben ayesha ckp, sampai bila boleh bertahan.. heheh...

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts