Jumaat, 15 April 2011

Segmen hero melayu vs hero korea

hari ini genab usia ayesha 26 tahun 9bulan [ motif bg tahu, supaya korang sedia apa yang patut ] hehee


dengan ini Ayesha nak bagi tahu kat semua warga blogger, hati saya telah dicuri sepenuhnya oleh hero M E L A Y U.. Iaitu my daday...

kalau abah tak perasan aku masa terantuk kat batu dulu, entah2 aku da bengong kot skang nie, :) .. orang nak panjat ko pun nak panjat, aleh2 kedengkung.. benjol kepla..


tapi kalau tanye aku hero dalam filem, semestinya 101% aku jawap ROSYAM NOOR..


pantang toll aku tengok mamat ni pakai baju kemeja.. aduuuhhhhhhh, smart sehhh

tag - Nadia and Zainy

dua date : 15/05/2011

2 ulasan:

fadhdeela berkata...

betul2..cantek2 bj kemeja dia!!

meh sini: Video: Model Jatuh Tergolek!!

sini jugak: Maharaja Lawak Minggu 3 - Sepahh!! Mmg Lawakks!

A y e s h a Ramlee berkata...

@fadhdeela meng cantik kan, tambah bdn wow.. hhehehe

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts