Selasa, 3 Mei 2011

GA Cuti-cuti Hatyai


nak join click banner..

Giveaway ini di cipta semperna pembukaan http://doraummie.blogspot.com/, mai cik Ayesha nak promote sikit..

blog INI adalah hak milik kepada Pn Nur Azreen. yang menjalankan perniagaan kecil kecilan yang sangat meminati doraemon, beliau jual baju untuk kanak.. cantik plus murah.. nak share sikit gambar pakaian yang Ayesha minat sangat, tp saya mana ada anak lagi..




jadi kalau korangpun minat macam Ayesha, marilah terjah SINI.. ada mcm2 design..

ataupun kalau ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pn Nur Azreen di laman webnya.. http://doraummie.blogspot.com/ ataupun emailkan sahaja di reen.jpbd@gmail.com tapi kalau nak call pun boleh je...

ingat tau, hubungi beliau di SINI dan jangan lupa GA ni tamat pada 13 May 2011..

4 ulasan:

toyolkiut berkata...

doraemon..
hehe..
TK suka..

A y e s h a Ramlee berkata...

@toyolkiut kenapa? mesti suka sincan kan... agak da.. hehehe

ummie_mirahaziq berkata...

T.Q sudi join my GA

A y e s h a Ramlee berkata...

@ummie_mirahaziq okey je... :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts