Jumaat, 6 Mei 2011

Kejutan jam 11..

salam hari jumaat kepada pembaca entry nie..

kalau baca entry kemarin, mesti nak tahukan ape hadianya. ingatkan nak update malam kemarin tp tetiba my leptop demam pastu terus masuk wad.. semuanya duit ooh duit.. emo2..

nak update kat office, amik kau melambak kerja atas meja... TIDAKKKK... now saya nak bagi tahu kejutan demi kejutan..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kejutan hadiah jam 11

tuk2, pintu diketuk..
abe cina : cik aisah ke?
aku : 'dalam hati, ayesha lah' ye saya. kenapa?
abe cina : saya nak hantar barang.
 aku : twing2

*
*
*
*
*


wife : u bagi i ice box? cehh
husband : dah itu yang u nak.
wife : sedey u ni kan..
husband : hikhikhik, okeylah i ada kerja nie..

akhirnya ice box berganti juga, ice box lama elok lagi cuma itu zaman ashben saya bujang..

Kejutan ke dua, petang..

*
*
*
*
*
*
*
*

husband : u siap2, petang i amik u. teman i pergi Low Yat.
wife : cantik, leptop i pun demam ni. nak hantar repair.
husband : orait.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ini yang u nak kan, nah...
ya allah, terima kasihlah ye.. seronok gila mak rasa nokzz, semuanya baru... yezzzzzz, selamat duit aku...

tapi hp saya pulak demam...

10 ulasan:

AiDa AzRyN berkata...

lol... hp demam?xD

The Games Bingo berkata...

patutlah tersenyum2 hari nie...

Azza Firza berkata...

alolololololo, comelnyaa :PP

A y e s h a Ramlee berkata...

@AiDa AzRyN itulah semuanya nak rosak...

A y e s h a Ramlee berkata...

@The Games Bingo dengki, takkan hr2 nak mara, sedey...

A y e s h a Ramlee berkata...

@Azza Firza modek je tu, hikhikhik

^^nu[dd]yra^^ berkata...

amboi2....pasnih bgtau inche hubby hp demam lak ek....mana tau dapat henpon baru lak ker...hehe...

A y e s h a Ramlee berkata...

@^^nu[dd]yra^^ th encik suami repair hp lama je... :/

afif92 berkata...

bahagianya dpt suami mcm tu....

A y e s h a Ramlee berkata...

@afif92 itulah, alhamdulillah.. selagi dia nak bg kita jgn tego, biarkan aja.. hehehe

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts