Ahad, 1 Mei 2011

Sampai Hati Kau Lupakan Aku!!

entry jam 1.08AM.. bunyi macam hati menanah je kan, tapi tak ni cerita pasal headar baru, bukan nak lupakan yang lama tp encik ashben kata, header lama nampak suram, tp yang baru ni pun 2X4 je tgk kan... Pe pendapat korang, cer cakap cer cakap... :)

bestnya gambar ni, inai masih merah dijari tau.. hari ke3, selepas saya di nikahkan dgn en Azrie.. cun.. Propanya...hehe

 
header lama, asal kabor.. entahlah.. merajuk lew 2... :)

now, nak TDO...

6 ulasan:

Chegu Zubir berkata...

headr bru lebih cool..hehehe

terbaik3

AiDa AzRyN berkata...

lawo header baru. ;)

Heidi Shafiq berkata...

wah.. pandai edit2.. :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Chegu Zubir cool ke? hehe. mekasih.. hope kekal lew.. haha

A y e s h a Ramlee berkata...

@AiDa AzRyN terima kasih.. :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Heidi Shafiq bolehlah.. baru lagi dlm bidang edit ni... cehh

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts