Rabu, 8 Jun 2011

Gifts dari Jakarta Sudah Sampai, Yeeeeee...

Salam kepada kamu yang baca entry nie..

Entry simple plus ringkas a.k.a ter SPAM lama.. LINe slow gaban, nak upload payah..

|
|
|
|
v

|
|
|
|
v

|
|
|
|
v


apa nie, lipat2.. sama macam kuih lipat je kan...
takpe turun sikit lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

laaaahhhhh, beg lupanya..

tapikan memglah, kalau udah namanya BFF.. tahu je kan, memandangkan tahun 2011 baju raya akak warna biru jadi sah lew akak pake taim ghaya nanti,, cun

mekasih kat akak BFF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

Puan Azyla dan En Azrul

akak teringin bebenau naik van ni kan, macam ni upanya.. tp kan teringin sangat dan sangat naik ojek...

insyaallah bulan 8, akak nak cuti2 kat JAWA..

SEKIAN..

8 ulasan:

Freaky berkata...

bestnye dapat gift dari jauh.. :D

A y e s h a Ramlee berkata...

@Freaky hehehe....

tiha berkata...

Salam Perkenalan
marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
http://fasham87.blogspot.com/2011/06/perihal-craft-dan-contest.html

Azyla Azrul berkata...

heheeee...op kozzz.wahhhh..b,u nk g jawa kaa..?bestnye.bg tarikh,i nk kol tiap 1jam..x smpt nk honeymoon le u...wakakaaa

A y e s h a Ramlee berkata...

@tiha okey2 nak join...

A y e s h a Ramlee berkata...

@Azyla Azrul ooooooooooooooooooooohh pandai, kalau u rahsia.. tup2 sampai gifts i pun nak rahsia... hik3.... insyaallah b kalau ada rezeki.. nk rasa gak berbuka awal.. hahah

Azyla Azrul berkata...

mestila pandai...kawan spe lagiiii..??hahahaaa..hamboih,tu je eh..nk berbuke awl..hmm..buleh2.insyaAllah b,de rezeki tu..cayok2..!

A y e s h a Ramlee berkata...

@Azyla Azrul hahhahha, insyaallah b... kalau ada rezeki, tu pun ikut budak2 azri.. kami jd je, yang lain biasalah.. memasing ada anak tu yang tak pasti.. uuhuhu

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts