Jumaat, 10 Jun 2011

keputusan pemenang ke-2 my 1st GA (ZUE)

Assalamualaikum...

Cepatnya masa berlalu, sekejap je udah 1 jam, nak tunggu siaran sangatlah lebamNya 'kata ganti kepada LAMA... ha3.. tak puas menatap wajah en Rabbit couple miz Nancy, drama medical at tv2 'TRAUMA'.. "Ohh Rabbit, ko buat aku "tak" setiap malam jumaat... :p, eeeeeeeeeeeeeeaahhhhh rugi2.. Ape senyum2, ahakzzzz

Rabbit, kan bagus kalau staff aku macam kau,.. cekap buat kerja... pandai kawal patient, datang sini lew.. jadi pasukan aku je.. he3.. tp yang penting, ko macho beb....

Okey now, fokus entry... Gua tak sangka beb, menang lagi. Alamatnya jenuh posmen cari addrest rumah aku.. yang menanti, ado 4bungkus + masuk lagi 1 bungkus... Jadi 5 kalilah encik posmen menatap sain aku ni... Waaaahh, mak terasa macam artis.... Apapun alhamdulillah dapat rezeki....

Kali ini gua dapat dari cik Norma Azura Ismail..


jadi gua pilih hadiah No 1..

sebelum ada yang tanya, biar gua bagi tahu... ;p

|
|
|
|
|
|
|
|

compact powder ideal oil control
AVON


Sekian... 'makin ber-seri-lah wajah wife encik Azrie pas ni' hahahahhaahaha, bangga makkkzzz

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts