Rabu, 15 Jun 2011

Pizza Hut Makan Malam saya!!

salam semua..

Saja nak tunjuk kat korang, hehhe

Tujuan

'bukan blagak tapi bagi tahu yang saya malas nak masak..


sebenarnya saya nak makan soup ni je..
tapi macam segan pulak beratur semata2 beli 2 je
jadi untuk hilangkan rasa segan saya beli ni sekali..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v



Namanya, saya lupa... tapi serius cakap, sedap beb... seyes cakap...
* siapa tahu bagi tahu ye...

Sekian..

* malam terakhir sebelum tamatnya 1st contest saya, jadi mai join sama.. tekan SINI<---- sekuat hati ;p

2 ulasan:

my FELT shop berkata...

adoi sedapnya.. saya pun suka soup cendawan, last day masa gi sane katanya soup ayam da tak jualkan... :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@my FELT shop samalah ari 2 pun katanya dah tak ada..

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts