Selasa, 21 Jun 2011

Segala Cerita Pasal Jengka 2

Assalamualaikum semua..

Syukur alhamdulillah kesihatan suami ayesha makin baik.

Saya cuma nak update segala cerita pasal wedding, gambar tak banyak.. Camera tinggal kat office, yang bawah ni semua gambar dalam hp.. jadi lihat ajalah ye..

Kisah bercutian a.k.a jalan2 wedding.

Pelamin simple tp malam cantik pulak... :)

Pertemuan 2 beradik,
kiri mak long saya, kanan my chenta sayang..
( ma, akak rindu ma) muaahhhh..

kahwin jugak ko ye atan..

- pengapit 2, p'gantin baru jugak. baru 4bulan nikah, katanya da 2minggu.. Alhamdulillah..

sesi mengemas, taim ni saya lari.. sebabbbb

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rajinnya korang nak tahu kan.. takpe, bawah sikit lagi


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

takut kena siram dengan air sirap, plus muka kena arang.. orang melaka biasalah, tak meriah tanpa main air...


semua ni, sepupu saya... karanglah kome..

-kalau saya bujang, confirm saya berada dlm gambar ni...-

SEKIAN...

2 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

amboi akak...time mngemas lari yer....ader entri khas utk akak...

http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/06/phone-pouch-from-ayesha-ramlee.html

lamer giller x datang sini..sayer sibuk bangat...

A y e s h a Ramlee berkata...

@^^nu[dd]yra^^ wajib lari kalau tidak muka kena arang... jirus air.. jd 1, 2 , 3 larrrriiii

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts