Khamis, 30 Jun 2011

Suku Akhir "contest: Aku Yang Lapar!"

Salam kepada semua pembaca setia.. :)

Setelah 15hari berlalu, akhirnya keputusan "Siapakah yang layar ke suku akhir sudah dikenal pasti"

* jujur cakap, semuanya memenuhi ciri2 dan syarat yang dikehendaki. nak tahu siapa mereka, Click SINI. Hebat bukan.... :) :) :)

Oleh itu saya dan mereka (officemate), dengan sebulat jari tangan memilih mereka dibawah ini..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

memandangkan contest ni punya 26 hadiah termasuk entry istimewa, peninggg... semuanya hebat2


































contest | annis



 Onitsuka_hana
 
jadi siapa pulak pemenangnya, TUNGGUUUUUUU... minggu BZ gilezzzzz....
meeting, audit, tapi wajib MC.. cz ashben tak baik lagi...
aduhhhhh, sana sini... tak terkejar saya
 

16 ulasan:

Nida berkata...

salam..

Syukur.. muka akak yg lapar bangat tersenarai..thanks Ayesha.. moga gambar itu terus mara..ameeeeennn

my FELT shop berkata...

waahhh, tersenarai.... nak menang...

nEa FleriDa / nIL berkata...

saya pn tesenarai.. tq..

NaDiA berkata...

waahhh.. hebat semuanya....

Onitsuka_hana berkata...

banyaknya pesaing..sumanya hebat2..redha je lah..huhu

A y e s h a Ramlee berkata...

@Nida itulah kak, makan punya pasal.. sampai tak pasan camera.. uhuhhuhu

A y e s h a Ramlee berkata...

@my FELT shop insyaallah

A y e s h a Ramlee berkata...

@nEa FleriDa / nIL tahniah

A y e s h a Ramlee berkata...

@NaDiA rugi tak join, :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Onitsuka_hanakan3x, ayesha pun susah nak buat keputusan, tu yg minta tlg o'mate...

mya arissa berkata...

wow baru semak..tak sangka 'termasuk' gak suku akhir...hehehe..tocey..=)

A y e s h a Ramlee berkata...

@mya arissa wahh, ye ke... good luck ye

Kamil Kahar berkata...

hehe...tersenarai...tp org len ley tahan hebat...ish3...

A y e s h a Ramlee berkata...

@Kamil Kahar pening nak wat keputusan tau... aduhhhh, seyes semua hebat2

hitammanis berkata...

mmmm....mcm x caya puan HM pun tersenarai....^___^

A y e s h a Ramlee berkata...

@hitammanis good luck kak

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts