Sabtu, 11 Jun 2011

Tolong Jangan MEMEKAK!!

entry hanya gambar dan AMARAN..


tak sabar nak tunggu sekolah buka... BISINGGGGGGG...

nak aku jerit, omak dia duq je kat tepi tangga tu.

kalau dah berdarah baru sampai AKAL..

kenapa baru SAMPAI sbb AKAL memang ada tapi SLOW...

8 ulasan:

Freaky berkata...

haha memang otai la budak tu.

A y e s h a Ramlee berkata...

@Freaky otai perangkap cari penyakit... hahhaa

NaDiA berkata...

betul2, ni bukan cari penyakit da ha, perangkap buat penyakit... hehhe

Miss Xyz =) berkata...

putus cinta ke hape?

suha berkata...

mak aih..marah ye kak?(^_^)

A y e s h a Ramlee berkata...

@NaDiA hahah, ha ye lah buat penyakit.... :p

A y e s h a Ramlee berkata...

@Miss Xyz =) kalau budak 2, takkan bercinta da kot .. :p

kalau ayesha pulak, mak dah kahwin nokzzz... :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@suha bising sangat... memekak je... geram tolll, pg2 da memekak

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts