Sabtu, 2 Julai 2011

Bila Penyakit Meroyan Datang

hehehe, entry macam poyo je kan..
adakah ini yang dikatakan MEROYAN...

Kau buat aku tak tidur malam, tahun lepas aku tak layan tapi kerana someone aku tengok, sah memang sama...
patut lew budak2 ni beria2 suh aku tgk dulu, Walaupun...........................


* kepada DIA yang ada kat US, bila nak balik Malaysia... Rindu gila sehhh

Okey, memandangkan hari ini episod akhir... REZA aku suka gila kat kau...

- mata kau menusuk kalbu ;p
- bibir kau buat aku nak cubit2.. :)
- senyuman kau... aduhhhhhhhhh

hahahahaha.... Azrie kau tetap pertama di hatiku...


haaaaaaaaa... encemmmmmmmmmmmmmmmmnyaaa

search kat g00gle, jumpa gambo ni.. makkk aiiii badan kau, hehehe....

search punya mencari, aku jumpa satu lagi gambar bawah nie..

..... ping pong .....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

keciwanya gua rasa, ;p


benarkan, cari again... memang sah..

semoga berbahagia ya...

* kak pinjam kekasih jap tau... hehehe

2 ulasan:

ArulchelseA berkata...

kih kihkih kih... pinjam boleh jgn ambik trus tu..kih kih

A y e s h a Ramlee berkata...

@ArulchelseA kalau di beri peluang, besa padang bola ayesha tadahkan... hehehee

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts