Ahad, 10 Julai 2011

Keputusan 20 Peserta Bertuah

Salam Hujung Minggu...

Amacam semalam, dah BERSIH belum... :p

Gua pun BERSIH gak, tapi BERSIHKAN rumah yang lama tak D' Mop, hahaha

tapi untuk PESERTA di bawah ini,

tunggu ye... CUN...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sikit je lagi :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 peserta akan di linkkan ke http://ayesharamlee.blogspot.com/, jadi rajin2lah update..



|
|
|
|
|

5 peserta untuk penanda BUKU.. dari anak buah saya, diapun sakan berbisnes skang nie..


|
|
|
|
|

5 peserta yang belognya akan di review selama 10 kali selama saya berbelog, hingga tamat tempoh lawatan.



SEKIAN, TERIMA KASIH


Kepada pemenang 'penanda buku shj,
emelkan maklumat anda kepada saya.

Subject, Contest : Aku Yang Lapar!

Nama :
Alamat : ( dalam Malaysia sahaja ) 
No Fon :
No Cabutan :

12 ulasan:

Aida Azryn berkata...

auw~ tahniah utk mereka~ ^^

deqlis berkata...

gud luck utk semua pemenang!
Sekali Lagi- Review versi Deqlis
Tiket kapal terbang RM9..?
Pelayan tayang dot dot kat restoran..

Kamil Kahar berkata...

saya da emelkan semua info pd cik ayesha...tq very much... :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Aida Azryn :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@deqlis jap nak datang

A y e s h a Ramlee berkata...

@Kamil Kahar orait

wana berkata...

jom join contest shiema sufian

A y e s h a Ramlee berkata...

@wanainsyaallah

Cik Rose Cute berkata...

Belum Email Lagi nie....Baru bukak blog...hihihi tahniah juga kepada pemenang...

Azura berkata...

wah2 si mata duitan nama lamaku tersenarai juge.. :) alhamdulillah :) thanks :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Cik Rose Cute emel cepat kak :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@Azura tahniah

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts