Khamis, 7 Julai 2011

Kriteria Pemilihan No 1 hingga No 26

Tak sampai 24jam saya post entry tadi, udah dapat mesej dlm fesbuk saya..

Alahai, tekejutnya saya bila ada yang tanya..

Baru ingat nak "Biarlah Rahsia" :)

Memandangkan "Contest : Aku Yang Lapar!", jadi sementinya

- Lapar tahap dewa, hehhee...
'lapar punya pasal lupa pandang Kiri Kanan'
Makan First

- Real punya aksi lapar, tak pandang kamera langsung. a.k.a candid..

- Aksi makan yang melucukan kami, sebagai pengadil.

Hope, semua yang saya nyatakan diatas tidak lagi menjadi persoalan pada kalian semua... TQ

* terima kasih pada yang bertanya... luv kalian..

2 ulasan:

my FELT shop berkata...

agaknya, gambar saya tu penuh syarat tak, hehhee

A y e s h a Ramlee berkata...

@my FELT shop tunggu, hahhaha

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts