Khamis, 7 Julai 2011

Pemenang : Entry Terbaik

Kepada yang bertuah, sila emailkan maklumat ini kepada saya.

Subject, Contest : Aku Yang Lapar!

Nama :
Alamat : ( dalam Malaysia sahaja ) 
No Fon :
No Cabutan :

* Hadiah akan di pos bila saya selesai umumkan semua pemenangnya

Entry terbaik menarik 'bukan GAMBAR' dan pemiliknya adalah kak Nida

Gambar candidku (bertudung merah) yang disnap oleh cik hubby.. maklumlah tengah lapar (berbuka puasa ler katakan), sebab tu tak heran nak berposing depan kamera..hehe

Tempat: Taman Daya, Johor Baharu.

Dibelanja adik ketika berbuka
"Steamboat" enak pembuka selera
Riuh rendah kami dibuatnya
Penuh makanan di atas meja..:)

Sekian sahaja entriku persembahkan
Moga-moga ada kemenangan
Harap gambar buat juri tertawan
Impian dinanti jadi kenyataan..:)
kenapa pilih kak nida?
 sudah terang lagi bersuluh, tau... ;p
Entry kak nida je yang ada pantun, kreatifkan.. lain dari yang lain tau.. :)
Tak percaya, mai BACA SAMA..

8 ulasan:

gadis melayu berkata...

tahniah kat kak nida..^_^

NOOR FATIN berkata...

tahniah kak nida! :)

✿Cik Bunge✿ berkata...

tahniah,,,

The Games Bingo berkata...

tahniah kak, kreatif sangat...

::NureeN:: berkata...

tahniah... lucu & menarik gambo candid tue ;)

Nida berkata...

Salam Ayesha..

huhu.. terharunya Kak Nida.. thanks sayangku Ayesha sebab pilih n3 Kak Nida sebagai n3 kreatif.. jap lagi akak sent detals ye..

Thanks again..:)

Nida berkata...

alamak Ayesha.. puas akak cari alamat email, tapi tak ketemuan... akak bagi sini details boleh ek...:)

ni maklumat Kak Nida..

Hasnidar bt. Muhammadon,
No. 2, Jalan Kuini Utama,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang,
Johor.
072521735

thanks..:)

NaDiA berkata...

tahniah kak nida...

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts