Selasa, 23 Ogos 2011

PEMENANG G'A!!

Hai dear.

saya hanya bagi masa dalam 12jam sebelum saya buat cabutan baru =)

emelkan maklumat kamu di bloggergirl84@gmail.com, tajuk "MENANG GA"

walaupun hanya 25peserta yang jawap betul tapi saya tetap masukkan semua no kalian... pasal soalan no 4 tu, saya saje je.. semakkan entry =)

jawapan sebenar - 10:04PM
di Hospital Besar Kuala Lumpur

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tekan SINI, lihat hadiahnya
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
saya nak bagi 2pcs
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tekan SINI untuk senarai nama.

LOVE, AYESHA

2 ulasan:

ShalleyaNna berkata...

kak,,tengok nie,,entri follower bertuah pertama

http://shalleyanna-yana.blogspot.com/2011/08/50th-followers-goes-to.html

A y e s h a Ramlee berkata...

@ShalleyaNna orait bebeh

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts