Jumaat, 5 Ogos 2011

Suami Siti Al'Izzah kembali pulang

Assalamualaikum teman2.

Entry bersambung dari SINI

Leka saya melayan mukabuku, terbaca msj dari kak Siti Al'Izzah


Alhamdulillah, syukur to ALLAH..genap 3 hari akhirnya suami saya ditemui oleh seorang sahabat di sebuah masjid yang terdahulunya sudah saya dan sahabat2 terdekat periksa untuk mencari, tapi tak berjumpa...suami saya sihat alhamdulillah, cuma dalam keadaan keliru sedikit (keliru dari sudut masa)...terima kasih kalian....saya mohon ALLAH ganjarkan anda dengan jutaan khayr wa ajrun kabir..

8 ulasan:

aimie amalina berkata...

alhamdulillah =)
berkat ramadhan kan =)

BabyRayyan berkata...

alhamdulillah...
Mama minx izin copy yer coz mama pon ade wat entry psl beliau..

ArulchelseA berkata...

bgus la cam tu..alhamdulilah..

Azura Idris berkata...

alhamdulillah..hye akak
ttp://azuraidris.blogspot.com/2011/08/salam-ramadhan-sume.html

A y e s h a Ramlee berkata...

@aimie amalina alhamdulillah

A y e s h a Ramlee berkata...

@BabyRayyan sila kan mama... :)

A y e s h a Ramlee berkata...

@ArulchelseA syukur

A y e s h a Ramlee berkata...

@Azura Idris hye

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts