Rabu, 5 Oktober 2011

hahahahhaaha, geli hati masuk SINI. hihihiihihihihihi

Assalamualaikum. fuhhhh!! hampir berabut AR saya, lama tak berjimba kat sini. Kehidupan yang makin tak terurus, saya nak cari PA. okey tak.. :)

Oraitlah, saya terus terang ajalah ye. Tak ada idea nak mencoret cuma nak share blog yang buat aku gelak je bila singgah tadi, first - thankz kat ownernya yang sudi singgah belog aku yang tak seberapa ni.. Tertiba tergerak hati nak buka bawah ni, then terkelik ..


walaupun aku yang alah2 muslimah rock, tak terniatpun nak tgk gambar ketiak yang di katakan. aku sekadar hanya menjejaki kembali.. hehehhe..


lawak beb, tak percaya mai baca SINI, ada mcm2 tapi yang paling berjaya mencuit hati kecik aku untuk gelak besar kat SINI... eeeeeeeeeeeeeeeahhhhh, tapi kahkahakhakah.. Kenapa aku gelak? masuklah SINI....

sekian... tunggu entry terbaru dari aku yang entah bila tahunnya... :) a.k.a idea kering..

2 ulasan:

Zefa NorAsmara berkata...

Mcm2 betullah cara dan gaya diguna nak tarik pembaca singgah blog.. ada seorang tu dia 'kentut' d shoutbox setiap blog yg dia singgah.. :D

A y e s h a Ramlee berkata...

@Zefa NorAsmara

bacanya idakkan... :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts