Khamis, 20 Oktober 2011

Unfollow IFollow

Dulu sering terbaca dilaman kalian, dan ini kali tiba giliran saya..
Saya nak jugak bagi tahu, tOll la wehhh..
Sedey sehh bila macam jadi senggini.
Hari itu sudah di unfOllOw, hari ini masih ada yang begitu. 
2 orang tau... *jahat 'twingtwing' hehehe

 Cer Cerita apa masalah demO, buat kawe gini.. =P

dan terima kasih banyak2 untuk yang masih fOllOw saya.
Oooh ke demO marO sebab kawe tak fOllOw demO semula??

12 ulasan:

.........cP~ berkata...

sabo2..cari lain ye..

A y e s h a Ramlee berkata...

@.........cP~ =p

aimie amalina berkata...

tamo sedih2 tawwww!

Nisa Greennnpanda berkata...

tag ye..

http://greennnpandacontest.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Mrs.Afiq berkata...

oitt, lame x singgah kat page ko..ko pun lame x jengah kat page aku..:(huhuhu..

A y e s h a Ramlee berkata...

@aimie amalinahehe, ok je

A y e s h a Ramlee berkata...

@Nisa Greennnpandainsyaallah

A y e s h a Ramlee berkata...

@Mrs.Afiqselalu gak aku singgah sane.tgk korg lama tak update

qishi okawa berkata...

lama x singgah sini..hihi..

kedaiFELTaku berkata...

tak patutlah dorg ni kan... tak ikhlas langsung :)

Ayesha Ramlee berkata...

@qishi okawa TQ Qis :D

Ayesha Ramlee berkata...

@kedaiFELTaku kan, awak kan

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts