Khamis, 22 Disember 2011

Aku Perlu Bantuan Blogger

Assalamualaikum, insyaallah kali ini akan melekat sehingga aku ketemu jawapannya.

Mulanya aku penguna Internet Explorer, tak ada masalah
Lepas tu aku tukar ke Opera sebab senang nak simpan link. 'gatal tangan, entah ape yang aku tekan' gambar2 dalam Opera jadi pecah2 (semua blog), sama dengan Internet Explorer. So aku nekad berpindah ke MOZILLA, bila datang sini. Oklah tapi kenapa aku tak boleh follow.
 Contoh :

kalau korang yang guna simbol followers yang asal, aku Click mcm biasa 'walaupun aku tengah online' still jadi macam gambar 1 ni.


Aku menguna google, dah tu keluar pulak gambar 2 ni

'walaupun aku online ni' aku masukkan password, tekan Sign In. then kembali menjadi gambar 1. aku try lagi dan lagi, sama gak.. Tapi kalau blogger yang guna simbol design, aku boleh je follow, macam yang korang tahukan. tak semua blogger guna benda ni, mcm aku... so aku serabut.

jadi kepada pakar2, atau yang mahu aku follow korang :p... aku perlukan bantuan sangat2

~ aku yang tidak bisa FOLLOW :)

28 ulasan:

Mr. Z dan Mis N berkata...

cuba check setting blog...myb ada smthing yang berubah kot

Ayesha Ramlee berkata...

@Mr. Z dan Mis N ok tq ye abg, nanti ayesha try cari... :D

mama tisya berkata...

tahniah..sila bg feedback dlm masa 24 jam

http://mamatisya.blogspot.com/2011/11/pemenang-mamatisya-keychain-penang.html

Ayesha Ramlee berkata...

@mama tisya Okey

fiQ'Ra berkata...

hye ayesha.. blogger card awk dah siap :) boleh ambil ya ^_____^

http://fiqracake.blogspot.com/2011/11/7-lagi-blogger-card-untuk-geng-fiqra.html

Ayesha Ramlee berkata...

@fiQ'Ra saya dah ambil

ShalleyaNna berkata...

saya penah gak kena,,p wat tataw jex

Ayesha Ramlee berkata...

@ShalleyaNna tapi tak best sebab tak boleh nak follow orang

fiQ'Ra berkata...

Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.293937517313923.69944.257419187632423&type=1

Ayesha Ramlee berkata...

@fiQ'Ra okey

cikgu Naman berkata...

Salam..sorry tumpang promote

naman0807.blogspot.com/2011/11/gadjet-impian-yang-diimpikan.html

Jom komen banyak² untuk dapatkan kalendar peribadi kalis air + 5kping gambar bersaiz A4

Ayesha Ramlee berkata...

@cikgu Namanokey

CIK MAY berkata...

pheww..CM memang buta it sket..

Ayesha Ramlee berkata...

@CIK MAY payahkan.... :D

cerita best berkata...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

Ayesha Ramlee berkata...

@cerita best Tq pokjoe... saya datang

kakyong berkata...

kakyong guna chrome, jd tak reti nak advise sbb dah lama sangat tak guna mozilla

Ayesha Ramlee berkata...

@kakyong takpe kak... :D

Kazen berkata...

penyelesainnya begini dong...system follower bakal dihapuskan oleh Google..ade yg hilang follower ade yg follower kurang, ade yg xleh follow ade yg hilang terus kotak tu... Google akn gntikan dgn Google +1 ape lagi cpt2 wat akaun tu. :)

Entri Terkini | Google +1 Ganti Google Friends Connect

Ayesha Ramlee berkata...

@Kazen tq yq

zulhilmi tempoyak berkata...

mmg complicated keadaan ni...maap x dpt bantu...virus ape ad ke..??

Ayesha Ramlee berkata...

@zulhilmi tempoyak entah, tak ade virus... or tak tahulah.... :)

Kazen berkata...

mcm mane ye skarang dah ok ke?

Entri Terkini | Video Sunday | Dosa 24 Jam Di Facebook!!

zulhilmi tempoyak berkata...

anda. maap sy xreti sgt pasal blog ni.

sbb blog sy pon kawan yg tlg buatkan.

sy taip je..huhu

Cik mama berkata...

cuba kamu try tnya blogger ni http://hanifidrus.blogspot.com/ munkin dia tahu.

laling kamu kna tag tau.. check it out yerr (^_^)

Ayesha Ramlee berkata...

@Kazen sekarang nie, ayesha guna google chrome... boleh follow.... :D

Ayesha Ramlee berkata...

@zulhilmi tempoyak heheheh, takpe... :D

Ayesha Ramlee berkata...

@Cik mama alahai cik mama, terima kasih ye

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts