Selasa, 29 November 2011

SEGMEN ENTRI PERTAMA AKU BERBLOG

Assalamualaikum, to my readers. Now sekarang tepat 4:10am, saya tak tahu kenapa mata langsung tak mengantuk, malahan segar begar. Semalam dah lewat, hari nipun still lewat jugak. Kalau bujang dulu, abah adalah orang yang paling bising setaman, time lampu still on waktu2 mcm ni "akak, sini malaysia. Malaysia skang dah jam __:__Am, kenapa tak tidur lagi. fikir masalah dunia ke?" itu jelah ayat abah, akupun dah ingat.. hihi... Oooh rindu zaman duduk bawah ketiak.

Now tuju pada tajuk asal, segmen yang aku jumpa dr abg kiz, to abg wan dan semua silalah baca entry saya ini dengan rasa seronoknya.

Blog ni, lama ditubuhkan. Bila? Lupalah. Tapi yang pasti sejak zaman ulat buku, dengan link bloggergirl84.blogspot, entry pertama "aku kini bergelar mahasiswa". Story time 2, lebih pada merapu, haahhaha... bila baca semula, rasa mcm sengalpun ada dan memandangkan saya dah nekad utk terus aktif berblog, saya delete ape yang merapu dan yang tinggal hanya entry INI. tarikhnya telah saya ubah menjadi tahun1984. Kemudian, link bertukar menjadi ayesharamlee.blogspot, sebab? jari jemari tergatal mengodam setting. Alhamdulillah dengan link 2, banyak gaklah contest2 yang ayesha menang dan kini Linknya menjadi http://chikimaruko.blogspot.com, ayesha tukar sekali lagi hanya untuk abadikan nama kucing kami. 

Itu ajelah yang nak ayesha cerita kat sini. Okey tak?


petikan dari entry dulu : Utk julang kali fOr my cOmeback, nOthing much tO write cOz i'm still sengal2 ubi, why writing and why ON blOg? mulanya rasa patut ke.. fOr what? semata2 nak share cerita. Tak takut ke, kalau ................ nak tahu lagi ke? mai click SINI ye.

* aahhh, untuk yang belom follow, marilah follow ayesha. kan ku balas kunjungan mu... insyaallah.. Promot ni :D


Untuk korang yang nak join sama, click je banner atas ni ye.
 ~ Wassalam..

4 ulasan:

Mrs.Afiq berkata...

oo..kira ko mmg da berblog lama dah la ek..lain la mak ni, baru blajar nk mngenal duni ablogging nih..sila beri tunjuk ajar;)

wan_cikgumuzik berkata...

owhhhh... begitu rupanya ceritanya... thanks sbb sudi join segmen saya... :D

Ayesha Ramlee berkata...

@Mrs.Afiq insyaallah aku tunjuk ajar ko nanti mak... :D

Ayesha Ramlee berkata...

@wan_cikgumuzik begitulah ceritanya wahai cikgu... :D

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts