Rabu, 30 November 2011

TUTORIAL : Tukar Link Blog

Assalamualaikum, Selamat datang, kelas tutorial saya.

Mungkin ramai yang tak tahu, dulu saya penguna
'bloggergirl84.blogspot.com' lepas itu tukar 'ayesharamlee.blogspot.com'
dan kini hingga selamanya saya akan kekal http://chikimaruko.blogspot.com/

Ada yang tanya, macam mana saya tukar, kena bayar ke?
Masuk tandas pun 20sen, inikan pula nak berbelog, hehehe. relax dulu, itupun kalau korang online dekat CC lah, aku online kat Rumah so percuma tapi cukup bulan baru kira bil letrik, hehehhee.

Dah, dah taknak sembang banyak2, tengok je gambar bawah ini


* pastikan nama yang korang mahu, tiada pada penguna lain.

Tiada ulasan:

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts