Jumaat, 23 Disember 2011

CONTEST BLOG PALING KEMAS BY TASYA

 Assalamualaikum, ku tuju khas untuk reader's ini entry... aahhh macam belit2 je ayat sebelah ni :)


saya di tag oleh : Cik DIDIE bukan ALIAS


Tujuan aku disini, walaupun pada hakikat dan hakikinya aku tahu lagi2 sedar akan ketidak kemasnya a.k.a secantik belog2 kamu2 yang terlebih dahulu atau yang belom join segmen ni. Aku tetap bangga sebab aku yang edit belog ni, kau ada :p


3 sebab KENAPA, walaupun ada perkataan walau di bibir pink lagi nipis ku ini, hehhehe...


- Nak blogwarking dengan senang dan pantas
- Nak Cuci-cuci mata dengan kekemasan belog kamu
- Tambah lagi followers aku atau nak cari Tutorial yang lagi gempak2



Aku tag pulak dekat

kalau korang nak join, boleh je.. CLICK SINI tau, kalau rajin click SINI sekali... 


due date : 31 January 2012

* terima kasih, sudi singgah SINI

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts