Jumaat, 20 Januari 2012

KANTOI GAMBAR LAMA, MUNGKINKAH.. TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK


sedang aku membelak2 hp yang sekian lama dibiarkan diatas meja. tetiba terKLIK kat image.. 
PERSOALANNYA, macam mana galaxy saya boleh TERkembalikan gambar-gambar lama yang saya pernah DELETE dulu!!!!!

Adakah ini yang dinamakan VIRUS? cuakkkkkkkk sejenak.

en suami - U pinjam HP jap, nak main games.
AKU - [ Gua dah cuak beb, buatnya mamat ni pun TERklik macam aku ] hp u pun galaxy kan, download lah games kat situ. hp i kena viruslah u. 
en suami - bak i delete! hah... setelah hampir 7tahun, akhirnya kantoi jugak gambar EX2 u yang baget ensem ni kan... eammm, bolehlah!
AKU - [ dupdapdupdap ] alahai, relaxlah gambar biasa je kot. Mana ada pegang2 tangan, lainlah orang disana......

perbalahan kecil kami berhenti disitu


Yang aku pelik bin ajaib, macam mana hp ni boleh detach gambar2 lama.

* GAMBAR ITU MASIH TIDAK BOLEH DI DELETE.

to my ex, gua dah tak LOVE korang lagi.. KEKASIH pilihan keluarga buat gua kenal erti CINTA sebenar

8 ulasan:

The Games Bingo berkata...

ishhhh ishh, pelik nie

Mrs.Afiq berkata...

biar betul..??cam x caye jek..tp beb, gua solute la laki ko..rilek je...kalo laki aku, mau gaduh besar...ahahha

~Nana BamBam~ berkata...

bahayaa..format balik lah boley dakk ? haha

Eiya Asan berkata...

wahhh, canggehnya.. :D

Ayesha Ramlee berkata...

@The Games Bingopening-pening

Ayesha Ramlee berkata...

@Mrs.Afiqsolute tak solute sangatlah mak, cinta kami cinta keluarga. ape nak heran. sekurang2nya aku da delete.

Ayesha Ramlee berkata...

@~Nana BamBam~tak boleh jugak, rabu nak gi cari kedai samsung

Ayesha Ramlee berkata...

@Eiya Asan 2 yang sengal 2, hehe

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts