Isnin, 27 Februari 2012

KLCC Makin WOWWW..


Niat dihati, tolong mertua pindah tapi  My FIL cakap, jom KLCC. Lama ayah tak masuk sana. 
Untuk Aku dan My MIL itu adalah nikmat kerana SHOPPING... My Hubby, malasnya...

Sebut KLCC buat saya kembali teringat cinta pertama at Parkson. Cinta Budak-budak, bertahan untuk 1tahun dan berakhir kerana jarak dan masa. Semenjak itu saya tidak pernah lagi terfikir mahu kesana. 


 8tahun tanpa khabar, aku jumpa kau lagi di sini. Sorry aku dah kahwin. PROPA-nya ayat :P

saya terlalu sayang cinta kedua, walaupun tiada jodoh.
cinta ketiga, kau suamiku :p

Last saya di sana, Dec 2002.  

Parkson dah baru, Isetan da makan besar, KFC sudah jauh kebelakang, ada Pizza Hut, ada Mcdonald. 

 
 

Sangat murah RM5.00


ini je yang aku share, yang lain... rahsia

4 ulasan:

Hanif Bloglist Blog berkata...

Dah lama tak ke KLCC

IntaNBerliaN berkata...

sy br pergi sekali klcc ni..hahahhah

Ayesha Ramlee berkata...

abg Hanif Bloglist Blog P cepat, ada macam2 tau :D

Ayesha Ramlee berkata...

akakIntaNBerliaN, maka haruslah pergi lagi dan lagi :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts