Rabu, 29 Februari 2012

Pakaian Untuk Di Jual


Dari awal tahun saya berhajat nak upload baju-baju lama saya yang tidak dipakai lagi, tapi segan al maklumlah dulu saya kecil molek, sekarang still kecil tapi agak tembam sikit. Baju-baju ini jarang saya pakai, dan ada yang saya beli tapi tak pakai. Jadi nak let go kepada yang berminat :)

Fesyen remaja dah tak sesuai untuk saya, walaupun saya rasa saya masih remaja :P

Sesiapa yang berminat, hubungi saya :

1. Emailkan Kod pakaian pilihan anda kepada saya : bloggergirl84@gmail.com @ Facebook.
2. Harga tidak termasuk harga pos. 




KOD: BWA 01
BRAND : MARKS & SPENCER
HARGA: RM 20
SIZE: 28 
MATERIAL : -



BELUM PERNAH PAKAI

KOD: BWA 02
BRAND : ADIDAS
HARGA: RM 15
SIZE: SX 
MATERIAL : T shirt



BELUM PERNAH PAKAI

KOD: BWA 03
BRAND : No Brand
HARGA: RM 35
SIZE: 27-28 
MATERIAL : JEANS


* Ada banyak lagi, tapi saya cube market ini dulu kalau terbaik. Insyaallah semua baju-baju saya bongkar untuk kalian :D


2 ulasan:

Hanif Idrus berkata...

Dah tengok..nice....

Ayesha Ramlee berkata...

@Hanif Idrusterima kasih :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts