Sabtu, 25 Februari 2012

TOLONG JANGAN BACA SEBAB SAYA TAK BERTANGUNGJAWAP JIKA MUNTAH!!

video

saya tersedar lagi dari mimpi yang panjang, tak tertanggung rasa rinduNYA dihati. Kemana awak menghilang?. Nak tahu, sekarang ni ada 1001 soalan berlegar-legar di benak fikiran. Marah ke, terasa ke, tersinggung ke, kecil hati ke, benci ke, ada penganti ke... aaaaaaaaaaaaaaarhhhhhh... awakkk


Hanya tuhan yang tahu, sengsara dan deritanya hati saya. Patut ke saya ungkit semuanya agar hati saya tenang, tapi saya jugak yang mulakan. tapi bukan saya, saya cuma terpaksa memilik antara 2.


Ku cuba berjalan sendiri
Tapi suara hati yang menjelma
Ikuti suara hati
Terpadamlah luka jiwa yang merana

.......Kan ku cuba
Untuk melupakanmu
Namun ku tak mampu

Dengarkanlah duhai .........
Cinta di hati hanya untukmu
Tak bisa pindah ke lain hati
Walau jodoh dari orang tua
Aku kembali meroyan :'(

4 ulasan:

CINTA UNTUK KITA berkata...

alahai kak.... sweetnya... rindu pulak bila dah baca entry sweet mewwet akak ni.. hehe ;p

Hanif Bloglist Blog berkata...

Wah!! initahap rindu tahap gaban ni....hehehehe

Ayesha Ramlee berkata...

@CINTA UNTUK KITArindu ni kejap je ni, cinta keluarga lebih bahagia :D

Ayesha Ramlee berkata...

@Hanif Bloglist Blogkalau tahap atromen lagi parah tau :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts