Isnin, 12 Mac 2012

astafirullahalazim, Kerana CINTA Dia Tergadai @ Dia Yang Mengadai...

Entry saya kali ini mungkin sangat panas. Maafkan saya jika ada salah dimana-mana. Saya tahu saya bukan sehebat mana tapi saya nak tinggalkan pesan pada semua perempuan
TOLONGLAH JAGA MARUAH DAN KEHORMATAN DIRI..

Saya tahu ini hak peribadi dia, saya tahu saya tak ada hak buat macam ini, saya tahu saya mungkin di anggap salah.. sumpah demi Allah saya tak berniat nak muka aib sesiapa tapi saya sebagai perempuan rasa malu sangat-sangat.

Saya tak kisah kalau korang nak bercinta, saya tahu pakwe korang ensem ;p but janganlah sampai tergadai dalam kata lain tertayang apa yang menjadi hak sepatutnya.

Saya tak tahu siapa punya akaun, maybe kekasih or dia punya.. Andai kata ini akaun DIA, GILO lah kau beb.. Andai lelaki 2 yang punya, tolong hentikan..

Maafkan saya jika gambar dibawah menyalahi akta
28tahun, sepaya aku Okey.. tapi kenapa nie yunk!!




SAYA BUKAN NAK MALUKAN SESIAPA TAPI SEBAGAI PERINGATAN PADA SEMUA YANG BERNAMA PEREMPUAN...

maafkan saya

9 ulasan:

cweet pinky berkata...

owh, tagged ek ?? biasa la tuh ...

kedaiFELTaku berkata...

masyaallah, semoga tuhan ampunkan dosanya..

Ayesha Ramlee berkata...

@cweet pinkyAgak mengerunkan jugak..

Ayesha Ramlee berkata...

@kedaiFELTakusama2 kita berdoa agar dia kembali kejalan asal..

Tihara berkata...

haah,berdoalah agar dia insaf..smlm ada dengar ceramah ustat kazim dia kata..kalau perkahwinan ada masalah cer renung seblom kawen apa kesalahan2 yg telah dibuat..cthnya mcm ni la kut..nauzubillah ..

cweet pinky berkata...

4 me , tagged memg menggerunkan , da dlete akaun , na taw ta tagged tuh aslnyerr dibntuk memg khas tuk mencari psgn memuaskan nafsu trutamanya utk glongan gay dan lesbian

Ayesha Ramlee berkata...

@cweet pinkyisshh, apelah... tapi memg ada jumpa gambar jiran sebelah ni pun.. ko main lagi si nyah tu...

Ayesha Ramlee berkata...

@Tihara ia lah kot kak.. tapi rasanya kalau lelaki nak curang tak fikir2 dah.. kebanyakkan itulah masalah nya

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah Ya Tuhanku... terkejut tgk... sama2lah kita menjaga maruah diri.. :-)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts