Selasa, 20 Mac 2012

GUA sambung MARAH!!

SAMBUNG ENTRY SEMALAM dari --> SINI 

 
GUA bukan benci tapi GUA mahu menyepi. 
GUA bukan mahu putus kawan tapi GUA malas berkawan.
 GUA dah cakap semalam SORRY TO SAY, so tetap SORRY TO SAY.
LU panggil balak LU ka, x-lecturer ka, sapa-sapa pun GUA tetap dengan pendirian GUA.
5tahun GUA sabar sama LU, dari zaman U sampai zaman dah maju, LU tetap sengal-sengal taik itik.

GUA berkempen sebab mahu hidup dibumi nyata.
GUA bangga jadi rakyat yang dipandang dunia.
GUA bukan makan duit mereka tapi GUA makan duit GUA kerja.
Jangan lagi hantar sapa-sapa untuk tanya, kenapa FB GUA!!
bukan GUA yang mulakan dan GUA jujur, GUA tak delete.
GUA biar mereka tahu sapa LU sebenar.

LU delete ka, LU hapus kan ka, sikitpun GUA tak gentar sebab GUA sudah ada bukti.
 tapi takpa, LU boleh hip-hip hurerr lagi sebab GUA tak bukak cerita LU.
 
CUMA
 
GUA mahu ingatkan saja, jangan sampai GUA bukak pekok kurap di dada LU, 
GUA malas mahu lihat LU menangis tanpa seekor kumbang mahu hinggap. 
sejahat-jahat GUA, GUA masih simpan rahsia LU

LU canang satu dunia, GUA kawan LU tapi belakang GUA, LU tikam GUA.. 
GUA bukan sentap tapi GUA menyentap.
 
selagi GUA bernafas selagi itu GUA bukan 
 KAWAN LU

6 ulasan:

MatahatyCikMentega berkata...

GUA harap Lu sabar ok Ayesha Ramlee...:)

Tihara berkata...

hmm..mmg kalau dah sakit hati susah kan nak buat mcm biasa..tapi tu lah bila teringat masa berdoa waktu solat, kita doakan untuk muslimin muslimat..beri petanda Allah suruh kita kasih sesama insan..masalahnya orang suka sakitkan hati kita walo kita tk buat apa pun kat meka..tak pe lah, serah je pada Allah..namun dalam hati, kena anggap kawan jugak cuma realitinya tak dapat nak repair lagi..ni pendapat akak je yer..mmg susah nak telan seme ni..sabar ea ..........

Hanif Idrus berkata...

Gua harap lepas luahkan tulisan ni ..lu dah tenang...
By the way ..kita kasi bakar itu orang ...hehehhe

jahajahatable berkata...

ape celop? celop petrol la pastu bakar. ade bran

Mrs.Afiq berkata...

sabar beb!! sape la org tu ek...??? moga ko lega lepas luahan ni..

wana berkata...

jom join qa cinta tulip...g blog neds ye lau nk join...

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts