Isnin, 19 Mac 2012

Jangan Buat Aku MARAHHHHHH

* bahasa dan bicara saya agak kasar untuk entry ni :)


GUA bukan sentap tapi gua menyentap, GUA malas nak mengamuk. GUA ada suami yang harus GUA hormat, minta izin dan everyting, GUA tahu LU belum rasa apa yang GUA rasa dan jangan sampai GUA berdoa LU kena apa yang GUA kena.

GUA tahu maksud LU, GUA tak kisah dan GUA tak rasa berdosa sebab awal-awal GUA dah kecoh sama OWNER. 

LU baru hangat-hangat TAIK AYAM, GUA rasa LU lupa pada 'TAIK AYAM' LU dulu yang pernah busuk setaman tapi GUA diam sebab GUA kawan LU, sekarang SORRY TO SAY GUA cakap.

 LU tak mahu TOLONG, takpa sebab GUA ada tempat mahu minta TOLONG.

GUA TAK DATANG, MAJLIS DIA STILL BERLANGSUNG JUGAK.. 

3 ulasan:

CINTA UNTUK KITA berkata...

y ni kak? btul2 naik angin ha.. sbr kak ek..

Santri T.P.I.N.I berkata...

amboi... marah nampak? sabo...

Tihara berkata...

nape ni..?? sabar ea..tak tahu nak cakap apa..hope everything will be ok jeh..k :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts