Khamis, 15 Mac 2012

Mencari Sponsor untuk Contest di blog Ayesha Ramlee

sticky post - 15 mac 2012


Test..Test... Test.. 1, 2, 3... Test.. Test..... hihihihi... 

Asyik aku je yang join contest korang, apa kata kalau aku buat pulak. Teringin jugak punya sponsor yang berjurai-jurai banyaknya. Jurai ke Hela, gasaklah ye..

Memandangkan aku tidak mempunyai modal yang vroom, so kenalah mencari sponsor. Tajuk, Syarat atau tarikhnya belum difikirkan, nak cari sponsor dulu. Yer laa kan, kalau fikir awal-awal tapi nanti tak ada sponsor, aku yang KECEWA... oohh, drama drama drama.. huhu!

Hmmm, yang baca entry ni aku tahu korang sudi... Jangan malu-malu, sila email ke bloggergirl84@gmail.com

P/s: Harap-harap ramai laa yang akan sanggup menjadi sponsor,Thankz!


~TAMAT~


* terima kasih untuk kalian yang sudi mengantar email walaupun GA saya sudah bermula..

17 ulasan:

Tihara berkata...

menarik ni tapi sayang, buat masa ni akak stop dlu sponsoring hingga bulan july..

kalau hadiah review blog utk sticky post nak tak ? :)

Ayesha Ramlee berkata...

@Tiharaok je kak.. asalkan sudi bantu ayesha :)

Tihara berkata...

okeh..akk bg hadiah sponsor sticky post review blog selama 24 jam k :)

Ayesha Ramlee berkata...

@Tiharaokey kak, terima kasih ye... sayanglah macam ni :)

ezzamalik berkata...

kalau nak sponsor shawl biasa2 je xpe tak?

Ayesha Ramlee berkata...

@ezzamaliktakpe.. ok je.. asalkan sudi :D

ezzamalik berkata...

oke.nanti ezza post shawl dkt awk eh(: boleh? bagi detail dkt email ezza:ezza.malik123@yahoo.com

Ayesha Ramlee berkata...

cik ezzamalik, AR dah send kat email ye :D

CIK MAY berkata...

oh..mencari sponsor..buat masa ni stop jadi sponser dulu lar AR>. ;)

Ayesha Ramlee berkata...

@CIK MAYooh takpe2 :D

lolyphotogrape berkata...

@Ayesha Ramleeslm....saya adew adew wt satu GA nie....saya tgh cari sponser....nak tya awak berminat x nak jadi salah seorang dari sponser?
boleh email ke saya di : natasha_sharina@yahoo.com
sponser apew2 pown boleh....just inform ok..
saya akan promosi page awak

atau just PMme or comment kat post nie http://lolyphotogrape-blackqueen.blogspot.com/2012/02/mencari-sponser-bagi-first-awesome.html

Ayesha Ramlee berkata...

@lolyphotogrape i PM u

fara anak abah berkata...

De Closette boleh sponsor.

pls email declosette@yahoo.com

Hanif Idrus berkata...

Wah!!! ramai sponsor...

Fatma Fazira berkata...

kalau saye nak sponsor header boleh tak? kalau boleh email saye sini, fatmafazira@yahoo.com

Cik Adieb berkata...

Saya sponsor reload boleh?
Nanti sy send email k :D

Miss Hannah berkata...

kite nak jadi sponser :DD

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts