Khamis, 26 April 2012

Aktiviti Geng fiQ'Ra


No. Blogger Card - A01fiQ'Ra06

lama AR tak aktif di GF dan kini AR muncul dengan membawa 1 prinsip 

1) 7 orang yang paling awak sayang, siapa dan beritahu nama :)
a: Suami "Azrie Mohammad Noor"
b: Abah "Ramlee Adam"
c: Mak "Ah Chik Kasih"
d: Adik Beradik - :]
- Masayu
- Juita
- Melati
- Mimi
- Rashidah
- Nadia
e: Mertua
- Normah 
- Mohammad Noor
f: my BBF "Azyla Azrul"
g: Shhhhhhhh... Cinta Terhalang

2) 3 negara, ( bukan negeri ) yang awak idam idamkan untuk ke sana, negara apa :)
a: Singapura - Melawat Pusara Arwah Abang
b: Brunai - tak tahu kenapa, rasa macam ada sesuatu disana
b: Paris - Sweetttttt

3) apa prinsip hidup awak.. beritahu 1 je prinsip :)
Kalau AR dah kata BENCI, buatlah apapun AR tak mampu kata "aku MAAFkan kau" dengan seikhlasnya. Saya boleh je duduk semeja dengan dia, kira boleh gurau senda samalah, pernah try tapi tak mampu... Jadi jangan sampai saya kata BENccccciiiiiiiiii :]

2 ulasan:

fiQ'Ra berkata...

kak AR, hehe ehem3 yang shhhh tu ok2 kita simpan sama2.. hehe.. errrrr parisssss.. bila la dapat p sanaa..

prinsip, huh gerun gak baca ni..hehe ;) terima kasih kak AR syg sbb sudi join ;)

NuHaZahari berkata...

puyyooo! ada cinta terhalang. hehehehe.

eh, nak ikot pegi bruneii. jom vroom2! hehehe

peacee! :D

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts